کار کردن با نرم افزار کارت فایو چگونه است

چگونه بر روی کارت لمینیت می چسبد
چگونه بر روی کارت لمینیت می چسبد
اکتبر 13, 2019
کارت PVC چگونه تولید می شود
کارت PVC چگونه تولید می شود
اکتبر 15, 2019
کار کردن با نرم افزار کارت فایو چگونه است

کار کردن با نرم افزار کارت فایو چگونه است؟

نرم افزار کارت فایو قدرتمندترین نرم افزار جهانی برای طراحی کارت ست که آن را به عنوان رهبر بازار در کلاس خود قرار می دهد تنظیم و استفاده بسیار ساده است، و یکی از ویژگی های آن در رابطه  با کارت ها به کاربر این امکان را می دهد تا  کنترل کامل در محیط چاپ خود را داشته باشد و در عین حال  امکان متناسب سازی  کامل را نیز فراهم می کند.

این برنامه نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی  طراحی کارت با پایگاه داده همانند اکسس(access)  SQL ، اوراکل Oracle ، و غیره را پیوند دهد

یکی از ویژگی های آن رمزگذاری است که کاربر خود می تواند برای کارت مغناطیسی، کارت های هوشمند و کارت های تماسی و غیر تماسی رمزگذاری و چاپ کند.  Card 5 همچنین  کار های خاصی را روی کارت های مانند روکش، هولوگرام و اسکرچ با استفاده از ریبون انجام می دهد.

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار کارت فایو

تولید کارت های کم هزینه را با استفاده از وارد کردن داده ها و اضافه کردن سرور چاپ شبکه

قدرت مدیریت بانک اطلاعاتی از جمله مدیریت شناسه عکس بر روی پایگاه داده و چند طرح بندی بر روی یک کارت را به ارمغان می آورد، و آن را به وسیله ای با هزینه متوسط، ابزاری مناسب برای اکثر نیاز های شناسایی تبدیل می کند.

قدرت  کامل نرم افزار کارت فایو بدین صورت است که اضافه کردن قابلیت رمزگذاری  و پردازش RFID، مدیریت بیومتریک  و  مدیریت دسترسی  از طریق ورود به برنامه و موارد دیگر را نشان می دهد.

این نرم افزار چند منظوره  این امکان  را  به کاربر می دهد که در صورت لزوم بتواند به راحتی کارهای  طراحی و چاپ  را مدیریت کند. بانک اطلاعاتی می تواند به راحتی با استفاده از درایور ODBC یکپارچه شود تا اطلاعات شما را از پایگاه داده به طراحی شما مانند نام، عکس، بخش و غیره وارد کند.

در کل نرم افزار کارت فایو یک نرم افزار صدور کارت می باشد

نرم افزار card5 همچنین دارای ویژگی های تصویر برداری قدرتمندی است، بنابراین می توانید به راحتی دوربین های دیجیتال، تصویر برداری در زمان واقعی و یا پایگاه داده ها را مستقیما به طراحی کارت خود ادغام کنید این نرم افزار همچنین با تعداد زیادی از درایور های DCL  برای بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه چاپگر های کارت مانند zebra ,Evolis ,Fargo  و غیره همراه است.

نرم افزار card5 همچنین از طریق دانگل  Key five  دارای ویژگی امنیتی است  و در صورت لزوم وارد سیستم شوید برای سازمان های بزرگتر یا سایتهای چندگانه، مجوزهای شبکه نیز می توانند خریداری کنید.

کار کردن با نرم افزار کارت فایو چگونه است

در فیلم زیر می توانید کار کردن با نرم افزار کارت فایو را کامل یاد بگیرید و در صورت هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن های

88853563  09191296299 تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه ها

  1. […] کار کردن با نرم افزار کارت فایو چگونه است کلیک […]

    • admin گفت:

      با سلام

      برای تهیه فیلم آموزشی نرم افزار card five به تلفن همراه 09191296299 داخل واتس آپ پیام بدین تا در اسرع وقت براتون ارسال کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

pvc